FAQ

Jaki jest czas i koszt dostawy?

Wysyłka następuje w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty i potwierdzenia dostępności produktu. Koszt dostawy na terenie Polski to 10,80zł Poczta Polska lub Paczkomat. Kurier DHL 15zł (DHL za pobraniem 20zł)

 Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić na stronie po zalogowaniu się do swojego konta lub poprzez kontakt mailowy od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych) w godzinach: 9:00 - 17:00. wysyłając zapytanie poprzez e-mail: info@lips4ever.pl W celu uzyskania informacji, prosimy o wpisanie numeru zamówienia.   

Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski?

Oczywiście, w formularzu zamówienia wybierz kraj do którego mamy wysłać wybrane przez Ciebie produkty LipSense. Prześlemy koszt przesyłki. Do krajów UE to 18,50zł.   

Chwilowo wysyłki poza granice Polski są wstrzymane .

Chw

 W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Płatności obsługiwane są za pośrednictwem dostawcy Przelewy24  Obsługujemy poniższe metody płatności*:   *Metody płatności u dostawcy mogą ulec zmianie.

Czy użycie karty kredytowej jest bezpieczne? 

 Tak. Podawane nam dane osobowe (imię i nazwisko, adres i numer karty kredytowej) w trakcie procesu finalizowania zamówienia są kodowane i wysłane przy pomocy bezpiecznego połączenia na nasz serwer. Korzystając z najwyższej klasy sprzętu i nowoczesnego oprogramowania zapewniamy naszym klientom 100% bezpieczeństwo zakupów online.   

Czy ktoś ma dostęp do moich danych osobowych i innych informacji udzielanych na lips4ever.pl? 

 Szanujemy Twoją prywatność. Przekazywane nam informacje nie będą przekazywane żadnym osobom trzecim.   

Czy mogę otrzymać próbki produktów?

Niestety nie wysyłamy próbek drogą pocztową. Jeśli chcieliby Państwo otrzymać rekomendacje lub porady na temat produktów prosimy o kontakt e-mail:
info@lips4ever.pl 

Czy prowadzicie testy na zwierzętach ?

Firma LipSense by Senegence jest zagorzałym zwolennikiem zniesienia testów na zwierzętach. Równie zdecydowanie popieramy kwestie zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa konsumenta oraz wprowadzania na rynek produktów spełniających obowiązujące przepisy w każdym kraju, w którym sprzedaje się nasze produkty. Produkty są wegańskie   

Kiedy jest możliwy zwrot zakupionego produktu?

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego na stronie sklepu Lips4ever Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany (banderola w stanie nienaruszonym) Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi (koszty te pokrywa Kupujący).

Do każdego zamówienia dołączone jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Reklamacje można składać pod adresem:

Topclass24 Halina Stawińska , ul. Konstancińska 11a/18, 02-942 Warszawa   

Kontakt

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami mailowo: info@lips4ever.pl 

Info Ikony ze strony Flaticon.com- linki: 

<a href="https://www.flaticon.com/free-icons/phone" title="phone icons">Phone icons created by Gregor Cresnar - Flaticon</a>

<a href="https://www.flaticon.com/free-icons/email" title="email icons">Email icons created by Freepik - Flaticon</a>

<a href="https://www.flaticon.com/free-icons/free-shipping" title="free shipping icons">Free shipping icons created by Freepik - Flaticon</a>


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl